...

Chciałabym, by to miejsce stało się moim azylem po trudach dnia wczorajszego, dzisiejszego...
Chciałabym, by było to miejsce spotkań z moimi robótkami, które czasami zajmują moje ręce...

Podglądają... ;o)

wtorek, 31 sierpnia 2010

8. Zabawa blogowa

zabawy blogoweW prawdzie nie cierpię wszelkiego rodzaju łańcuszków ale do tej zabawy blogowej zostałam zaproszona aż dwukrotnie, więc w takiej sytuacji ciężko mi odmówić...
Najpierw zaprosiła mnie Vena7 a następnie Renataa25.

Zasady zabawy:

1. Napisz kto przyznał Ci tą nagrodę.
2. Wymień 10 rzeczy które lubisz.
3. Przyznaj tę nagrodę 10 innym blogerom i poinformuj ich komentarzem.


A co lubię...??? Hmmmm...

  1. Spędzać czas z moim Mężem.
  2. Wyjazdy do moich Rodziców na ukochaną wieś, gdzie odpoczywam jak nigdzie na świecie..
  3. Robótki ręczne, bez których już teraz nie potrafię żyć...
  4. Dzieci i zabawy z nimi.
  5. Gdy Mąż robi mi śniadanie ;-O) lub czasem robi obiad gdy wraca wcześniej z pracy niż ja ;-D hihihi
  6. Spotkania z Rodziną i przyjaciółmi.
  7. Stare polskie komedie oraz "leniwe" wieczory z Mężem przy romantycznej kolacji przy świecach :)
  8. Kwiaty żywe pod każdą postacią... (dawać, dostawać, hodować).
  9. Dobrą książkę (pamiętniki, życiorysy).
  10. Jazdę na rowerze.

Na większości blogów ta zabawa już trwa, tak więc ciężko jest wybrać osoby ale jakoś mi się udało...

Do zabawy zapraszam:
Jagę,
Moteczka,
Glinkę-Alinkę,
Damurka,
Kamilę,
Duditkę,
Penelopę,
Janinę,
Splocika,
Joannę.

Pozdrawiam serdecznie
Muszelka

3 komentarze:

  1. No właśnie ... te łańcuszki, te dziwne wyróżnienia i nagrody nie wiadomo za co - ja ich też nie lubię.
    Dziękuję za zaproszenie ... postaram się w najbliższym czasie dać notkę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie ale w poprzednim moim poście już napisałam na ten temat. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Heheh..
    Ja szukam NIE "Tajemniczy świat mojej pasji" tylko "Królowa śniegu" metryczka książki!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad :)

LinkWithin

kk