...

Chciałabym, by to miejsce stało się moim azylem po trudach dnia wczorajszego, dzisiejszego...
Chciałabym, by było to miejsce spotkań z moimi robótkami, które czasami zajmują moje ręce...

Podglądają... ;o)

czwartek, 21 kwietnia 2011

44. Wesołego Alleluja...!!! :)

Mam do pokazania jedną małą zaległą pracę ale niestety musicie zaczekać, pokarzę ją po świętach... Ostatnio w domu jestem gościem i na nic czasu nie mam... Mąż urlopuje, więc w domu nic się nie szykuje :) Nawet teraz skupić się nie mogę bo się kręci mi po domu... :/ yyyhhhh

Jestem na chwilkę bo w domu jestem tylko przelotem... Z racji tej, że nie będę miała dostępu do komputera prawdopodobnie od jutra rana aż do czwartku po świętach (sama nie wiem jak to wytrzymam...) oraz nie zdążę odwiedzić tych osób, które bym chciała, dlatego też chciałam złożyć Wam w tym miejscu drodzy odwiedzający życzenia wraz z kilkoma fajnymi zdjęciami znalezionymi w sieci :)...



Kiedy Wielka Noc nastanie, życzę Wam na Zmartwychwstanie
dużo szczęścia i radości,
które niechaj zawsze gości
w dobrym sercu, w jasnej duszy
i niechaj wszystkie żale zagłuszy.




Najserdeczniejsze życzenia, zdrowych, radosnych, spokojnych i pogodnych Świąt Wielkiej Nocy. Niech radość tego Święta napełni Wasze serca nadzieją, miłością i obfitością łask od Chrystusa Zmartwychwstałego.
Niech wiosenne słońce budzące do życia przyrodę opromieni swym ciepłem Wasze dni, obudzi wzajemną życzliwość i miłość.
Smacznego jajka, mokrego dyngusa jak również odpoczynku w rodzinnym gronie.





składa
MUSZELKA



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze pochwalne pod ostatnim postem, co jest bardzo budujące dla mnie i cieszące moje serducho... :)

Spokojnej nocy i do zobaczenia po Świętach... :)


3 komentarze:

  1. Wesołych świąt! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alleluja biją dzwony
    Alleluja echo głosi
    Chrystus bowiem Zmartwychwstały w serca nasze pokój wnosi.
    Najserdeczniejsze życzenia z okazji świąt Wielkiej Nocy życzy Gabrysia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w moim candy. Niestety tym razem szczęście Ci nie dopisało, ale zapraszam ponownie :)

    I wesołych świąt przy okazji :)

    Pozdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad :)

LinkWithin

kk