...

Chciałabym, by to miejsce stało się moim azylem po trudach dnia wczorajszego, dzisiejszego...
Chciałabym, by było to miejsce spotkań z moimi robótkami, które czasami zajmują moje ręce...

Podglądają... ;o)

piątek, 16 stycznia 2015

129. Oprawiona metryczka, gotowa do drogi :)



 Wreszcie metryczka przeznaczona dla córeczki mojego brata doczekała się oprawienia i jest już w rękach małej właścicielki :)
Zdjęć będzie dużo, bo nie potrafiłam wybrać kilku- chciałam by jaknajlepeij uchwycić kolor ramy...
Oprawa miała być zupełnie inna a wyszła zupełnie inna... No ale... efekt końcowy mnie zadowolił a to najważniejsze :)

Miłego oglądania... 




Rama wielkość 20,4/30,4 cm 
Oprawa samodzielna.
Szczegóły haftu już podawałam w poście prezentującym haft ale dla przypomnienia:
Rozmiar pola haftu 22/28 cm + marginesy
Tkanina kanwa 14ct firmy Zweigart, kolor biały
Mulina DMC, 12 kolorów
haft 3 nitkami muliny




Metryczkę tę juz kiedyś haftowałam dla innej małej Damy :) KLIK 
Z chęcią poczytam Wasze opinie, która wersja Wam się bardziej podoba...???





Chyba tutaj zdjęcia najlepiej oddają faktyczny kolor ramy.
Ma ona dokładnie takie same odcienie w zdobieniach jak kolory muliny w metryczce :)




Metryczka tuż przed wyruszeniem w drogę :)



Pozdrawiam ciepło.
Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

18 komentarzy:

  1. Obie wyszły prześlicznie! Cudna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale się prezentuje w oprawie :) Cudny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyszło a ramka - bardzo dobrze dobrana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft i ramka wspaniale dobrana, wygląda to super, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna metryczka, pięknie oprawiona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest cudowna:) Musze zdobyć ten wzorek:) Po prostu muszę:) Siostra rodzi w lipcu i mam nadzieję, że będę matka chrzestną:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pełna zachwytu! Nieziemska! Gratuluję talentu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna pamiątka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekne metryczki! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna :) Też ją haftowałam, tylko w formie podusi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten wzór zawsze mi się podobał. Ślicznie Ci wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna pamiątka! Pięknie się prezentuje w tej ramie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś pięknego! Przepiękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię takie pamiątki, coś pięknego, wyszła świetnie i rama dobrana idealnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Radość z otrzymania takiego prezentu pewnie była ogromna, piękny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały prezent. Bardzo podoba mi się ten wzór, sama też już jeden raz go haftowałam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad :)

LinkWithin

kk