...

Chciałabym, by to miejsce stało się moim azylem po trudach dnia wczorajszego, dzisiejszego...
Chciałabym, by było to miejsce spotkań z moimi robótkami, które czasami zajmują moje ręce...

Podglądają... ;o)

sobota, 28 maja 2011

48. Zaległa serwetka...

Przeglądałam sobie zdjęcia moich robótek i dopatrzyłam się, że zapomniałam zaprezentować serwetki, która została wykonana w ostatnim tygodniu przed Świętami Wielkiej Nocy... Jakoś tak w ostatnich dniach i dlatego nie było czasu jej pokazać a potem już zapomniałam...


Wymiary serwetki 68/24 cm. Kordonek Maxi. Szydełko 1,3 mm.
Wzór pochodzi z gazetki "Patchwork" nie pamiętam dokładnie w tym momencie z którego roku...
Zaczęłam ją już jakiś czas temu ale nie miałam natchnienia żeby skończyć...
Serwetka ta jest do kompletu do szydełkowego bieżnika, który już wcześniej wykonałam... W zamiarze mam jeszcze dorobienie kwadratowej serwetki ale kiedy to nastąpi nie mam zielonego pojęcia...


*****************************

Swoją droga zastanawiam się nad zaprzestaniem prowadzenia bloga... Narazie nie zdecydowałam ostatecznie ale przechodzi mi taka myśl przez głowę... Co prawda szkoda by mi było tego wszystkiego i żal mi serce ściska...
Powód...??? Złość po awarii bloga ! Już wcześniej o tym pisałam...
W tej chwili na blogu dostępne są tylko zdjęcia z ostatnich kilku postów... Znikło mi nawet zdjęcie główne blogu....
Nie mam ochoty wgrywać zdjęć od nowa! Przecież to zajmie tyle czasu, że nawet sobie nie potrafię tego wyobrazić...!! A w tej chwili mój blog jest w opłakanym stanie... Zresztą sami to widzicie... Natomiast z drugiej strony zastanawiam się jaki jest sens pisania i zamieszczania zdjęć jak może znów przyjść taki dzień i wszystko znów szlag trafi...????
Być może w tej chwili po prostu mnie tylko złość trzyma... Nie wiem zobaczymy okaże się....


Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu...

Dziękuje bardzo za motywujące komentarze z poprzedniego postu :)



4 komentarze:

  1. Serwetka pięknie się prezentuje! Teraz mnie wystraszyłaś, bo ja właśnie przeniosłam się tu z blox.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem nie powinnas zniechecac sie do prowadzenia bloga. Ja, jezeli zamieszcze nowy post to od razu robie kopie bloga na dysku w swoim komputerze, a jezeli dluzej nic nie publikuje to w miedzyczasie tez kopiuje. Awarie zdarzaja sie kazdemu, tak wiec trzeba sie zabezpieczyc. Jezeli nie wiesz jak robi sie eksport bloga to napisz, wysle Ci sciage.
    Zajrzyj rowniez do swojego albumu na picasaweb, czy w katalogu Twojego bloga sa zdjecia, ktore zniknely z bloga.
    Trzymam kciuki za wytrwanie w pokazywaniu nam swoich prac.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta serweta:)
    U mnie ze zdjęciami jest podobny problem...mam nadzieję,że to przejściowe i że jednak nie przestaniesz pisać bloga!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna serweta, tym wzorem też już kiedyś robiłam bieżnik, nie przestawaj pisać bloga, pomyśl o swoich czytelnikach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad :)

LinkWithin

kk