...

Chciałabym, by to miejsce stało się moim azylem po trudach dnia wczorajszego, dzisiejszego...
Chciałabym, by było to miejsce spotkań z moimi robótkami, które czasami zajmują moje ręce...

Podglądają... ;o)

piątek, 28 listopada 2014

122. L`etude aux fraises- Veronique Enginger- poziomki DFEA (odsłona 3- przedostatnia)



Witam cieplutko w mroźny poranek... 
Witam nowych obserwatorów i dziękuję jeszcze raz serdecznie za życzenia Imieninowe :*

Pora na kolejną prezentację moich poziomek.
Haft ma się dobrze i melduję posłusznie, że wczoraj go skończyłam....!!!!
Właśnie został uprany i suszy się ale nie mogłam się powstrzymać by Wam zaprezentować choć troszkę..
Co prawda na ostateczne zdjęcie musicie chwilkę zaczękać aż hafcik wyschnie...
A  dziś prezentuję goły hafcik, czyli ukończony ale bez konturów i napisów...




Na ostateczną odsłonę zapraszam już niebawem...

A kto zgadnie co teraz będę haftować??
Na co padnie?
Jaka tematyka..??
Bo ja już myślę nad natępnym...


Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających :)
Muszelka

4 komentarze:

  1. Bardzo ładnie się prezentują :) Pewnie kolejny zielnikowy wzorek będzie, co?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, jak apetycznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne... czekam na efekt końcowy... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci wyszło, przypomniało mi się lato :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad :)

LinkWithin

kk