...

Chciałabym, by to miejsce stało się moim azylem po trudach dnia wczorajszego, dzisiejszego...
Chciałabym, by było to miejsce spotkań z moimi robótkami, które czasami zajmują moje ręce...

Podglądają... ;o)

poniedziałek, 31 grudnia 2012

86. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2013....!!!!

Nowy Rok ku nam zmierza,

poprzez morza, góry, lasy
oby przyniósł dużo zdrowia 

i w budżecie więcej kasy.

Źródło: zdjęcie znalezione w sieci.

Z ostatnią kartką kalendarza zerwijcie wszystkie złe nastroje, 
zapomnijcie o wszystkich nieudanych dniach przekreślcie niewarte 
w pamięci chwile i wejdźcie w Nowy Rok jak w nowej sukni
wchodzi się na najwspanialszy bal świata ;)


Życzenia powyższe skopiowane z sieci, mam nadzieję, że nikt nie będzie miał mi tego za złe.... Tak bardzo mi się spodobało to porównanie z balem, że po prostu powstrzymać się nie mogłam by z wami się nimi nie podzielić... Są tak bardzo prawdziwe i przydane w mej sytuacji... :)
By przekreślić te wszystkie złe chwile wymazać z pamięci i zacząć z nowym rokiem życie od nowa...!!! Tak właśnie zamierzam zrobić... Tzn zamierzam próbować zacząć życie od nowa... mam nadzieję, że starczy mi na to sił i będę miała w sobie bardzo dużo motywacji do tego.... Czego i Wam z całego serca życzę... :)


Cieplutkie całuski dla odwiedzających a w szczególności tych komentujących :)



4 komentarze:

  1. Niech się spełnią świąteczne życzenia:
    te łatwe i trudne do spełnienia.
    Niech się spełnią te duże i te małe,
    te mówione głośno lub wcale.
    Niech się spełnią wszystkie one krok po kroku,
    tego życzę w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomyślności w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stary Rok odchodzi
    z brodą po kolana,
    zadumany, zatroskany,
    żegnany na balach.
    Jaki byłeś wszyscy wiemy
    i za to Ci dziękujemy,
    za radość, smutki, żale,
    i za szczęście jakie dałeś.

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak trzymaj! Niech Nowy Rok przyniesie Ci tylko szczęśliwe chwile!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad :)

LinkWithin

kk